Pagina's

vrijdag 12 mei 2017

Be yourself

Soms wil je wel eens kaartje maken zomaar voor iemand omdat ze het nodig hebben of gewoon omdat ze het eens verdienen.
Vandaag  heb ik dit kaartje gemaakt zomaar voor iemand omdat ik vind dat ze het verdient, uiteraard heb ik weer verschillende Craft Sensations materialen gebruikt.





De tekst heb ik gestempeld met versa mark en daarna heb ik het bewerkt met transparante embossing poeder, waardoor je toch het watermerk effect behoud  zo blijft de tekst mooi en subtiel.


Het papier dat ik gebruikt heb is komt weer een van mijn favoriete paper pads van Craft Sensations en is momenteel verkrijgbaar bij Action dit is een 30.5 x 30.5cm paper pad maar ook zeer geschikt om op kaartjes te gebruiken.


Ik uit het papier een cirkel gesneden en daar mica (transparant sheet) achter gedaan en 3D foam rondom de cirkel geplakt aan de binnen zijde van de kaart en zo een schud gedeelte gemaakt.
In het schud gedeelte heb ik  glitter, klavertjes 4 en sterretjes in gedaan uit deze leuke glazen flesjes




Omdat je het schud gedeelte maakt met foam tape zie je natuurlijk een dikke rand aan de zijkant van de kaart die ik niet mooi vind dus deze heb ik afgewerkt met Bakers Twine.




De blaadjes zijn gestempeld en uitgesneden met de stempel en die set uit deze serie, ook deze is momenteel verkrijgbaar bij Action


De bloemen zijn deco Resin flowers
Ik heb de witte gebruikt uit deze serie en bewerkt met  roze 3D pearl paint zodat het hele witte er af  is van de bloem want dat stak te veel af bij het kaartje









Een hele fijne dag nog!!!

Groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten