Pagina's

vrijdag 11 augustus 2017

Stofjes in alle kleuren


Hou je ervan om met stofjes te werken is dit zeker iets voor jou.
Ze liggen bij Action.
Wanneer ik heel eerlijk ben is het niet zo mijn ding, maar af en toe vind ik het toch wel leuk.
Helemaal wanneer ik zie wat anderen er mee maken.
Ik heb ze gebruikt bij het stempelen.





Ik ben begonnen met de stempel op het stofje te zetten met memento


Daarna heb ik het op dubbelzijdige plakfolie (aslan) gelegd en op de rand uitgeknipt


                                         Het poppetje gestempeld en het jurkje erop geplakt.


Dat heb ik ook met deze stofjes gedaan. Op het zwart kon je de stempellijnen niet zien en daarom heb ik met versamark en embossingpoeder gewerkt.


Dit is de kaart wanneer hij klaar is. 
Leuk toch met die flamingo in het midden?
De vlinderstempeltjes en het papier is van Action

3 opmerkingen:

  1. Compliment voor dit kaartje!!
    Wat een super gaaf idee. Ik heb vroeger nog wel met stofjes op een kaart gewerkt.
    Fijne dag, groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Rita en je kunt dit bij heel veel stempels doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It was a great informative post. Go so many useful and informative links. Loved your writings also. The concept of the topic was well discussed. I also discuss my topic Autoclicker

    BeantwoordenVerwijderen