Pagina's

dinsdag 26 september 2017

Een cadeau van een kaart



Het patroon is een DDBDmal, die ik graag gebruik wanneer ik voor een speciaal iemand iets moet maken.
Het is al een wat ouder model, maar ik blijf hem leuk vinden.
Belangrijk bij deze mal is het papier wat je gebruikt.
Met het mooie kerstpapier van Action is dat geen probleem. 
Ook het achtergrond papier met de lucht en sneeuw zit erbij.

De tekst van de voorkant is een oudere stempel.

Voor het bontrandje heb ik flock gebruikt.
Dit werkt erg eenvoudig; Je doet lijm op de plaatsen waar het moet komen. Je strooit er de flock overheen. Goed laten drogen en het teveel eraf wrijven. 

Ingekleurd / Winsor & Newton (hobbywinkels)







5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Zo’n kadootje wil iedereen wel ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook zo'n geinig modelletje Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Petra.
    Jammer dat het dessinpapier hier in Assen wel op de bon lijkt.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Anita. Ik hoop dat je het nog op tijd vind. Het is zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen