Pagina's

zaterdag 28 oktober 2017

Geschenkendoosje

Kado's voor kerst komen er weer aan, en wat is er dan leuker om dat in een mooie verpakking te kunnen geven.
Ik ben aan de slag gegaan met een sieraden doosje dat heb ik gewoon opgepimpt.
Iedereen bewaart weleens een doosje, meestal zonde om weg te gooien want je kunt er dan vaak toch nog iets moois van maken.




Mijn doosje was diepblauw en daar zat al een heel mooi lint omheen, ik heb hierbij mn designpapier op aan aangepast.

Ik heb deze materialen erbij gebruikt.






Ik heb enkele diamond borders afgeknipt en op de kerstbal en de kerst sterretjes geplakt, dan heb je net iets meer bling bling.




In de binnenzijde heb ik een klein kaartje gedaan.

Ik hoop dat jullie geinspireerd zijn geraakt en ook eens op zoek gaan naar oude doosjes op te gaan pimpen,




groetjes,








3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje, goed idee om die zo mooi te pimpen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Angelique, ja veel is te hergebruiken wat je zelf in huis hebt.

      Verwijderen