Pagina's

dinsdag 10 oktober 2017

X-mas

Kerstkaarten...ik denk dat we er allemaal heel wat maken en ieder jaar is dat ook vaak weer een race tegen de klok.
Vandaag heb ik kerstkaart voor jullie die ik gemaakt heb met een mooie design papier van Craft Sensations.
Deze kerst design pads zijn zoooo mooi daar dat het gewoon zonde is om de kaart helemaal vol te plakken.


Ik hier een daar nog wat accenten aangebracht op het design papier met zilveren gilding flakes.
Op die manier krijgt het papier nog net even een extraatje zodat het nog mooier word
Boven het kaartje zie je het design papier zoals het is en op de kaart zie je dat ik die zilveren lijnen gemaakt heb met gilding flakes.
Ik was alleen zo lekker bezig dat ik helemaal vergeten foto's te maken toen ik bezig was met de flakes maar ik zal dit binnenkort snel goed maken en zal ik dit uitgebreid laten zien bij een ander kaartje.
Ook om het onderste stukje design papier heb ik de rand bewerkt met gilding flakes


Om de basis van de kaart helemaal af te maken heb ik er nog een mooi lintje op geplakt



De tekst heb ik zelf gemaakt op de pc, deze kun je op stevig cardstock uitprinten en uitknippen zo heb je dan een mal die je meerdere keren kunt gebruiken.

Tot slot heb ik een mooie kerstroos gemaakt voor op deze kaart.
Hoe ik deze gemaakt heb en dat zien jullie donderdag hier op het blog dan heb ik een uitgebreide foto tutorial voor jullie.





Groetjes





Geen opmerkingen:

Een reactie posten