Pagina's

maandag 15 januari 2018

sketch kaart januari

Op de facebook groep Creatief met Craft Sensations is er iedere maand een sketch waaraan je mee kan doen. Onder de deelnemers die mee doen aan de sketch verloot Craft Sensations iedere maand een heel mooi prijzen pakket, een pakket boordevol leuke Craft Sensations materialen.

Dit is de sketch waarmee ik gewerkt heb



En dit is mijn kaartje geworden, ik heb dit kaartje gemaakt met grotendeels CS materialen


De kaart basis heb ik gemaakt met grijs metalic cardstock en daarop heb ik gemat met wit metalic carstock


Het design papier wat ik gebruikt heb komt uit het paper pad Delicate Vinatage 
(paper pad links boven)


Bij de Action hadden ze rond de kerst tijd van die leuke kartonnen rietjes liggen, deze heb ik in schuin afgeknipt, aan elkaar geplakt en met gesso wit geverfd.
Daarna ben ik er lichtjes overheen gegaan met zilver kleurige gilding polish dat er een licht zilveren glans overheen komt alleen is dat op de foto helaas niet zo goed te zien.



Om het rietje heb ik een stukje zwart bont gewikkeld en vast gebonden met  paars/lila bakerstwine





Ik heb van deze kaart een schudkaartje gemaakt, ik heb hiervoor een bolblister gebruikt
deze heb ik gevuld met verschillende strooisels uit de craft bottles

De achtergrond van de blister heb ik gemaakt met de handlettering stempelset




Tot slot heb ik de kaart nog wat aangekleed met een swirl en wat bloemen en deze heb ik gemaakt met een stempelset uit deze serie (middelste set bovenste rij)



Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren en jullie nog gezellig mee gaan doen met de sketch

Groetjes 


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Maar wat is een bolblister en waar koop je die??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel marga, een bolblister kun je in je kaart verwerken zodat je daar schudmateriaal in kunt doen. Ze zijn o.a. bij mij te koop

      Verwijderen
  2. Erg mooi alleen de handletteringset hebben ze hier nooit gehad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marianne, hopelijk komen ze ook snel bij de action bij jou in de buurt te koop.

      Verwijderen